Postizanje i održavanje zdravlja i dobre forme nije složen i teško dostižan cilj - ključ su ispravna i uravnotežena prehrana te umjerena tjelesna aktivnost

Za trajno oslobađanje od masnoga tkiva potrebno je, savjetuju nutricionisti, slijediti neka osnovna pravila:

  •  Zamijenite ranirane žitarice integralnima (primjerice, rižu te proizvode od tijesta).
  • Izbjegavajte prekomjeran unos slatkiša i kremastih torti (to su namirnice s najvećim brojem kalorija).
  • Tri puta tjedno jedite meso i/ili njegove zamjene u obliku mahunarki (soja, grašak, bob, leća, mladi grah).
  • Pijte tekućinu kad god osjetite potrebu ili kad osjećate malaksalost – vodu, mineralnu vodu, izotonične napitke, biljne čajeve.
  • Jedite tri do četiri različite vrste povrća dnevno (brokula, kelj, salata, radič, cikorija, blitva, špinat, šparoge, peršin, luk, češnjak).
  • Jedite najmanje dvije vrste voća dnevno (primjerice, jabuke koje sadrže pektin zato što uspješno uklanja osjećaj gladi, a sama jabuka korisna je u smanjenju lošega kolesterola)
  • Svakodnevno unosite probiotike.
  • Jedite ribu (najbolje plavu poput srdela ili inćuna) najmanje dva puta tjedno.
  • Kontrolirajte unos i razumno koristite za- slađene bezalkoholne napitke i pića koja sadrže alkohol.
  • Obvezno podijelite unos hrane na više manjih obroka dnevno (najbolje pet).

Preporučujemo