Svjetska zdravstvena organizacija (World Health Organization) osmislila je zdravstvene preporuke koje bismo trebali slijedit

Ovih jednostavnih 12 koraka zaista nije teško slijediti, a učinit ćete mnogo za svoje zdravlje:

  • Dajte prednost namirnicama biljnog podrijetla.
  • Jedite veće količine namirnica od cjelovitih žitarica.
  • Neka vaš jelovnik bude bogat povrćem i voćem (preporučeni dnevni unos jest 400 g).
  • Održavajte zdravu tjelesnu težinu (neka vaš BMI bude između 18,5 do 25) i svakodnevno provodite tjelesnu aktivnost.
  • Kontrolirajte unos masnoća; prednost dajte nezasićenim masnim kiselinama.
  • Masna mesa zamijenite laganijima; mesom peradi, ribe…
  • Neka mliječni proizvodi koje konzumirate sadrže nizak udio masti i soli.
  • Ograničite unos šećera i proizvoda koji sadrže šećer (slatkiši, zaslađeni sokovi,…).
  • Reducirajte unos soli. Preporučeni dnevni unos soli jest do 5 g dnevno, uključujući i sol koju sadrže kruh i druge različite prerađene namirnice.
  • Iz konzumacije u potpunosti izbacite alkohol.
  • Hranu pripremajte na odgovarajući higijenski i siguran način.
  • Zagovarajte dojenje! Dojenje je isključivi i jedini način prehrane djeteta do navršenih šest mjeseci, kad se uvodi dohranjivanje. Od tada, majka može dojiti dijete do navršene dvije godine života.