Proučili smo istraživanja i izdvojili pet namirnica koje će vam sigurno pomoći da kontrolirate želju za hranom

Jabuka prije obroka

Idealno je pojesti jabuku pola sata prije jela jer potiče osjećaj sitosti, što znači da ćete manje jesti. S obzirom da su pune vode i vlakana, jabuke su idealno voće za grickanje.

Krastavci za metabolizam

Sadrže malo kalorija, a puno vode i to ih čini idealnom namirnicom za sve koji žele izgubiti kilograme. Osim sviježih, dobri su i kiseli krastavčići jer simuliraju proizvodnju hormona koji iz crijeva i želuca šalju mozgu impuls da ste siti. Ujedno djeluju i kao probiotik.

Ljute papričice

Kapsaicin koji se nalazi u papričicama ubrzava metabolizam i pomaže u kontroli apetita. Ako dodate ¼ žličice čilija jelu, brže ćete se zasititi i manje pojesti, a tijekom dana ćete unijeti i do 25% manje kalorija.

Bademi protiv gladi

Orašasti plodovi, a posebno bademi, korisni su u suzbijanju osjećaja gladi jer su bogati zdravim nezasićenim mastima, proteinima i vlaknima. Ove tri hranljive tvari zajedno reguliraju metabolizam i nivo šećera u krvi, čiji je pad odgovoran za osjećaj gladi.

Tamna čokolada je dobar izbor

Ako vam se jede nešto slatko, najbolji izbor je tamna čokolada sa što većim udjelom kakaa. Istraživanja su pokazala da ona može pomoći u snižavanju krvnog tlaka i doprinosi zdravlju kardiovaskularnog sistema, a također je dobar saveznik u borbi protiv neobuzdanog apetita.

Izvor: Elle.hr

Preporučujemo