Iza najpoznatije svjetske dijete stoji njezin autor nutricionist i ljekarnik dr. Pierre Dukan. Njezinu uspjehu pridonijele su mnoge poznate osobe koje su je prakticirale i hvalile

Napisano je čak 19 knjiga kao ‘manual’ za postizanje cilja. Uistinu je malo koja dijeta na svijetu dobila toliki medijski prostor kao Dukanova dijeta.

Ukratko, dijeta se temelji na unosu visokoproteinskih namirnica (ukupno je oko 100 dopuštenih namirnica, 72 životinjskog i 28 biljnog podrijetla), posebice mesa, ribe i mlijeka s malo mliječnih masnoća.

Ugljikohidrati su strogo ograničeni (uključujući voće, škrobne namirnice, mahunarke i integralne žitarice), osim male količine zobenih mekinja.

Temelj dijete čine namirnice s niskim količinama masti i bogate bjelančevinama

Dukanova dijeta zapravo predlaže onu hranu koju su ljudi jeli u ‘primitivno’ doba, kada su sami hvatali životinje i skupljali bilje. Dukan dijeta bazira se na četiri faze. Svaka ima strogo određena pravila prehrana kojih se trebate pridržavati.

Neki ljudi odlično reagiraju na striktne upute, međutim veliki broj nakon nekog vremena odustaje zbog ograničenog izbora namirnica. Striktna lista namirnica olakšava planiranje kroz dan, što je bitno za funkcionalnost dijete.

Proljeće je idealno vrijeme za početak dijete a mi predlažemo Dukan, jer uključuje i umjerenu fizičku aktivnost, puno tekućine i gotove Dukan proizvode, koji će vam sigurno pomoći da prođete kroz sve četiri faze.