Ako se stalno budite umorni i nedostaje vam energije, obratite pozornost na količinu magnezija i željeza koju unosite u organizam kroz obroke

Magnezij i željezo dva su nutrijenta koja općenito gledajući najviše nedostaju ženama, a u direktnoj su vezi s umorom i smanjenom količinom energije. Nutricionist Rob Hobson, jedan od autora knjige ‘The Detox Kitchen Bible’, tvrdi da sav taj deficit možemo nadoknaditi u vlastitoj kuhinji.

Dakle, bez uzimanja suplemenata, osim u iznimnim slučajevima, primjerice kada osoba pati od anemije ili ako provodi neku specifičnu prehranu poput veganske.

Kombinacija voća i povrća s visokim udjelom vitamina C i željeza (ali ne iz mesa, već iz zelenog povrća, orašastih plodova i tofua) odlična je kombinacija za uklanjanje umora.

Naime, mnogim ljudima krvna slika pokazuje zadovoljavajuću razinu željeza, no ako ono dolazi iz mesa drugačije se odražava na osjećaj umora nego kad su izvori ovog nutrijenta povrće ili orašasti plodovi.

Nizak unos magnezija i vitamina B također pridonosi umoru, baš kao i stres. Dokazano je da ljudi pod stresom redovito imaju manjak vitamina B.

Ako se budite umorni, nutricionist Hobson savjetuje da u prehranu, osim orašastih plodova i zelenog lisnatog povrća, uključite više plave ribe (preporučuje skušu) i cikle.

Preporučuje i jednu zanimljivu ideju kako jesti ciklu: i kod nas je već svugdje moguće kupiti spiralizator za povrće, pa uz pomć tog kuhinjskog pomagala napravite špagete od svježe cikle i koristite ih umjesto tjestenine.

Preporučujemo