Koje je voće i povrće idealno za konzumaciju tijekom vrućih dana, kad koža treba dodatnu zaštitu

Kao što kupujemo i nanosimo odgovarajuće preparate za kožu kojima se od UV zraka štitimo izvana, jednako je važna i uloga svakodnevnih rituala, ponajprije onih prehrambenih, u pripremi za sunce.

Narančasto i tamnozeleno povrće bogati su beta-karotenom, pa bi u ovo doba godine trebali biti dobro zastupljeni u našoj svakodnevnoj prehrani.

Hrana bogata antioksidansima, tj. vitaminima A, C i E i selenom, također je dobrodošla na vašem tanjuru jer pomaže u oporavku oštećenih stanica kože. Najbolji izvori tih nutrijenata su svježe voće i povrće, cjelovite žitarice, orašasti plodovi, sjemenke i mahunarke.

Važna su i biljna ulja, poput maslinova, no ne da bismo ih koristili za kožu, nego za pripremu jela

Iznimno su važne i namirnice poput tune, lososa, bakalara, jetrice, mahunarki… I biljna ulja bogata nezasićenim masnim kiselinama posebno su preporučljiva u ljetnoj prehrani, a u toj skupini posebno treba izdvojiti maslinovo, bučino i repičino ulje te ulja od raznih orašastih plodova koja su sve popularnija.

Preporučujemo