Brzo se spremaju, i to u bezbroj ukusnih kombinacija. A osim toga, u njima savršeno možete balansirati i kombinirati okuse i arome!

Ne moraju za prilog uvijek biti krumpiri. Hrskavi popečci su također odlični, a pripraviti se mogu od mrkve, tikvica, krastavaca, špinata, žitarica, slani ili slatki, s voćem.

Bezbroj je odličnih varijanti koje možete posluživati kao prilog uz meso ili kao glavno jelo uz salate i umake. Pa čak i kao slatku užinu.

SASTOJCI

Ako upotrebljavate povrće kao što su tikvice ili mrkvu, potrebno ih je grublje naribati. Brokulu, grašak ili cvjetaču uvijek valja prethodno skuhati.

Kako se popečci ne bi raspali, smjesu uvijek povežite jajetom, brašnom, krušnim mrvicama, sirom ili zobenim pahuljicama.

Kao začin možete dodati pirjani luk, poriluk, papriku, peršin, korijander, kurkumu, čili, curry ili sir.

Ubacite li nasjeckano orašasto voće ili ih panirate u sezamu i lanu – popečci će biti hrskavi. Za mekane popečke, smjesu izmiksajte u pire.

PRIPREMA

Pržite ih na ulju u tavici dok ne postanu hrskavi.

Želite li koristiti manje ulja ili pripremiti veće količine, tada ih pecite u pećnici oko 20 do 30 minuta na 175 stupnjeva. Tijekom pečenja popečke jednom okrenite.

SAVJET:

Popečci od žitarica

Radite li popečke od heljde, riže, kvinoje ili prosa, žitarice bi prethodno trebalo skuhati u posoljenoj vodi. Kuhane žitarice se zatim miješaju s povrćem i začinima.

Smjesu od žitarica navlaženim dlanovima oblikujte u popečke te ih po želji još uvaljajte u krušne mrvice. Ako je smjesa premekana, povežite je sirom ili brašnom.

Preporučujemo