Ako pametno isplanirate obroke, uključujući i onaj prvi (najvažniji!) koji mnogi preskaču ne znajući da je baš to jedan od ključnih razloga zašto ne mršave, vaša bikini figura može i ovo ljeto biti zadovoljavajuća.

Temeljito žvačite

Dok jedete, nemojte žuriti. Uzimajte male zalogaje i žvačite polagano i temeljito (svaki zalogaj žvačite 15 do 20 puta). Na taj način, dok se ne javi osjećaj sitosti, vi ćete manje pojesti.

Puno tekućine

Puno piti je obaveza tijekom dijete jer se samo tako tijelo oslobađa otpadnih tvari i suvišne tekućine. Dnevno pijte najmanje 1,5 l vode (negazirane).

Manje soli

Sol veže vodu u tkivima i opterećuje tijelo. Radije umjesto soli koristite svježe začine. Iznanadit ćete se kako hrana i bez soli može biti ukusna zahvaljujući začinima.

Kruh bogat bjelančevinama

Kruh s malim udjelom ugljikohidrata i velikim udjelom bjelančevina odličan je izbor tijekom dijete.

Cjelovite žitarice imaju prednost

Ako već jedete ugljikohidrate, uvijek prednost dajte integralnim proizvodima, a ne onima od bijelog brašna.

Brže do sitosti s gorkim okusima

Mlijeko pomaže kod mršavljenja. Ako je tijelo dobro opskrbljeno kalcijem zajedno s drugim bioaktivnim tvarima koje se nalaze u mlijeku, bolje ćete sagorijevati masnoće. Znanstvenici su dokazali da izolirani kalcij u obliku tableta ne djeluje tako dobro.

Oprez sa zgušnjivačima umaka

Umaci, variva ili juhe mogu se gotovo bez kalorija zgusnuti povrćem, lukom ili pasiranom rajčicom. Zgušnjivači su ustvari ugljikohidrati koji ne podupiru vitku liniju.

Gorki okusi

Prije jela popijte kavu i češće posegnite za lagano gorkastim sortama salate kao što je radič ili cikorija.

Razlog: gorke tvari reguliraju šećer u krvi i time dovode do bržeg osjećaja sitosti. Isplati se isprobati!

Manje kušajte

Žličica umaka pa malo tijesta ili krumpirić – bolje izbjegavajte stalno kušanje hranu dok kuhate. Svaki zalogaj donosi dodatne kalorije i loš je za dijetu.

Zdravo uživanje u hrani uvijek je dozvoljeno

Snažni začini poput, Cimeta, papra, čilija, hrena i mnogi drugi začini podupiru sagorijevanje masnoća i potiču izmjenu tvari. Zato ih slobodno koristite.

Voćni snack

Mango, grožđe ili banane nisu povoljni tijekom dijete jer jako podižu šećer u krvi. Ako jedete voće, radije odaberite jabuku.

Malo alkohola

Vino i pivo najbolje potpuno izbjegavajte jer alkohol ima puno kalorija, kao i voćni sokovi. Nezaslađeni čajevi ili primjerice mineralna voda s limunovim sokom idealni su utaživači žeđi.

Dozvoljeno grickanje

Čips od povrća iz pećnice je zdrav i ima malo kalorija. Povrće prema potrebi narežite na tanke ploške, pokapajte s malo maslinova ulja i začinite nasjeckanim začinima te posušite u pećnici na niskoj temperaturi.

Preporučujemo