Ječam ima nizak glikemijski indeks što znači da će, nakon što smo ga pojeli, polagano ispuštati šećer u krv

Ječam je u prošlosti bio često korištena žitarica i starije ga generacije pamte kao prekrupu koja se tradicionalno dodavala juhama.

Prednosti

Ječam ima nizak glikemijski indeks što znači da će, nakon što smo ga pojeli, polagano ispuštati šećer u krv. Vrlo je bogat topivim i netopivim vlaknima. Netopiva su vlakna ječma antikancerogena te djeluju preventivno na karcinom debelog crijeva. Topiva vlakna ječma pomažu bržem metabolizmu masti i ugljikohidrata te snižavaju razinu kolesterola u krvi.

Ječmena trava (barley grass) učinkovito alkalizira tijelo i pridonosi očuvanju optimalne razine kalcija u tijelu. Ovaj pripravak napravljen od mladog sušenog ječma zadržao je sve važne bioaktivne tvari.

Ječmena trava sadrži vitamine i minerale, uključujući cink, magnezij, fosfor, mangan, kalij, bakar, vitamine skupine B poput B1, B2, B6 i vitamin K. Istraživanja pokazuju da ječmena trava djeluje dobro kod dijabetesa, pretilosti, artritisa te kao pomoć u liječenju metaboličkog sindroma. Pomaže u smanjenju klorovodične kiseline u želucu te je stoga podrška probavnom sustavu.

Preporuka

Ječmena trava prodaje se u obliku praha. Svakodnevno uzimanje jedne do dvije žlice praha otopljenog u vodi uspješno alkalizira tijelo. Kuhani ječam može se dodavati salatama, juhama, koristiti u napicima, a ječmene pahuljice dio su zdravog doručka u kombinaciji sa svježim voćem i orašastim plodovima.

Izvor: Sensaklub.hr

Preporučujemo