Nakon duge zime trbuščić bi ponovno trebalo dovesti u red. Nema problema! Samo je potrebno tijelo prebaciti u program sagorijevanja masnoća

Prvo je pravilo doručkovati, a sat vremena nakon što ste kvalitetnim obrokom pokrenuli tijelo, možete krenuti sa sportskim programom.

Želite li maksimizirati topljenje viška masnoća s bokova i trbuha, potrebno je za početak osloboditi tijelo svih nakupljenih ugljikohidrata, što ćete postići upravo sportskom aktivnošću i to treningom s intervalima.

Izmjenom intenziteta napora i odmaranja potiče se vrlo intenzivna izmjena tvari koja će potrajati još satima poslije treninga, čak i kada se budete već opet opušteni odmarali na kauču i gledali svoju omiljenu seriju.

Ovaj trik počeli su koristiti bodybuilderi kako bi neposredno pred natjecanja izgubili i posljednji gram masnoća te svom tijelu i mišićima dali savršenu definiciju.

Vrlo brzo je uspješan princip preuzet i u drugim sportovima. Isprobajte ga i vi i rezultat će vas sigurno iznenaditi.

Nakon što ste uspješno izdržali prvi dan, drugi ćete započeti proteinskim doručkom i nastaviti s proteinima jer će to dodatno potaknuti topljenje masnoća.

Drugi dan ćete sportski program već lakše izdržati. Ponovno pođite na trčanje ili vozite bicikl u trajanju od 30 minuta.

Neka aktivnost bude takvog intenziteta da bez problema možete razgovarati, ako ste u društvu.

Ako ste sami, morali biste imati toliko daha da možete i pjevušiti.

Budući da su ugljikohidrati ipak važni za funkcioniranje tijela, drže nas dugo sitima i čine nas sretnima, poslije sportskog programa možete si priuštiti i obrok s tjesteninom. To je mala nagrada za uspješno odrađen zadatak.

Najveća nagrada, međutim, tek slijedi sljedeće jutro kad stanete na vagu.

Program prehrane

Doručak: smoothie, müsli ili zobene pahuljice sa šakom svježeg voća. Tu je i slana varijanta: integralni krekeri sa svježim kravljim sirom i začinskim biljem.

Ručak: prvi dan je na redu ‘Proteinski booster’ – losos sa špinatom, a drugi dan ‘Za dobro raspoloženje’ – puretina s tjesteninom.

Večera: prvu večer smijete pojesti omlet (ili dva jaja na oko). Drugi dan završava zelenom salatom s paprikom, krastavcem, rajčicom i fetom. Začinite solju, uljem i octom.

Snack: jednom na dan smijete zgriješiti: 1 tvrdo kuhano jaje, 10 badema, šaka bundevinih ili suncokretovih koštica.

Sportski program

Trčanje ili vožnja bicikla

  • 10 minuta lagano vrtite pedale ili trčite
  • 5 minuta pojačajte intenzitet trčanja ili pedaliranja
  • 10 minuta u intervalima od 2 minute izmjenjujte lagano trčanje/bicikliranje te zatim intenzivno (maksimalno koliko možete) trčanje/bicikliranje
  • 10 minuta opušteno hodajte ili vozite bicikl

Preporučujemo