Postoje mali trikovi pomoću kojih možete smanjiti udio masnoća u hrani te samim time i njezinu kalorijsku vrijednost, a zadržati okus

Tko se bori s viškom kilograma, razmišlja kako jesti manje kalorično. Kalorije u jelima najlakše se mogu ‘srezati’ već kod same pripreme jela tako da se smanji količina masnoća ili se one potpuno ili djelomično zamijene nekim drugim sastojcima.

Kuhanje

Kremasti umaci se umjesto s vrhnjem mogu dovršiti s mlijekom i malo brašna koje ste dodali u snažan temeljac. Jogurt će primjerice zamijeniti ulje u dresingu za salatu.

Pržite li meso, smanjite količinu masnoće i podlijte ga s malo vina te koristite začine – bit će ukusno, a ostati sočno.

Također je korisno uložiti u kvalitetno posuđe u kojem se hrana može kuhati ili pržiti bez dodavanja masnoća. To su primjerice razna zatvorena kuhala, ekspres lonci te tavice s kvalitetnim podlogama za koje se hrana ne lijepi.

Kolači

Kod pripreme biskvita polovica maslaca može se zamijeniti kašicom od jabuke ili jogurtom. Ili umjesto maslaca stavite 4 žlice ulja i 300 g vrhnja (kod kolača s 500 g brašna).

Krema za torte se umjesto s maslacem može napraviti od pudinga s dodatkom malo šlaga, a posni sir može zamijeniti mascarpone za tiramisu.

Preporučujemo