Na ulicama diljem zemlje ljeti nas mami miris kuhanog ili pečenog kukuruza. Kuhani kukuruz, palenta i brašno sastavni su dio jelovnika diljem svijeta. Dok uživamo u njihovu okusu, organizam opskrbljujemo energijom

Iako u kukuruzu možemo uživati cijele godine, onaj koji je ubran i koji jedemo u kasno ljeto najbolje godi našem nepcu i sadrži najviše hranjivih tvari.

On je ikona američke kulture koju su poznavali još Maje, Azteci i Inke. Kukuruz sadrži vitamin B3 u vezanom obliku koji naš organizam ne može iskoristiti.

Azteci su prije nego što bi samljeli brašno kukuruz namakali u vapnu, a tek je kasnije otkriveno da upravo vapno pomaže u oslobađanju i iskorištavanju vitamina B3.

Danas je kukuruz vrlo rasprostranjena namirnica. Jedemo ga u zrnu ili ga meljemo u brašno od kojeg pripremamo kukuruzni kruh i palentu.

Uvriježeno mišljenje kako je sirovo povrće zdravije od kuhanog ne vrijedi za kukuruz. Američki istraživači otkrili su da se prilikom termičke obrade kukuruza, kuhanja ili pečenja oslobađaju molekule s antioksidativnom aktivnošću, što povećava njegove zaštitničke moći.

Također, kuhani ili pečeni kukuruz jedan je od najzdravijih fast food proizvoda koji možete kupiti na ulici. No neki ga, potpuno nepravedno, smatraju nezdravom hranom.

Preporučujemo