Želite pojesti nešto ukusno za ručak, što neće opteretiti organizam i od čega vam se neće spavati? Zahvaljujući našim savjetima ljetni ručak nikad nije bio bolji

Ljeto je vrijeme kada i najpredanije domaćice izbjegavaju štednjak. No energiju od ručka moramo dobiti i to najboljom kombinacijom namirnica. Pročitajte male tajne dobrog i ukusnog ručka koji se brzo priprema.

Puno povrća je in

Ručak je vrlo važan obrok jer je od doručka, koji je obično oko 8 sati, pa do večere, koja je oko 18 sati, preveliki vremenski razmak za tijelo koje je cijeli dan u pokretu te bi mu bez ručka nedostajalo energije i poremetile bi se tjelesne funkcije. Najbolje vrijeme za ručak je između 13 i 15 sati jer tad tijelo najbolje apsorbira svu hranu.

Ljetna prehrana treba sadržavati sve vrijedne nutrijente koji nas štite, a pritom moramo paziti da tijelo ne opteretimo prejakom hranom koja bi nas mogla dodatno zagrijavati.

Kako ljeti imamo velik izbor namirnica, baza svakog obroka bi trebala sadržavati puno povrća, zatim maslinovo ulje i masline, razne vrste ribe i školjaka te morskih plodova.

Od navedenog možemo složiti bezbroj kombinacija te ako vam, primjerice, ostane kuhanog povrća od ručka, uvijek možete napraviti hladnu salatu za večeru. I koristite laganije meso poput piletine koja je puna proteina, a sadrži malo masti.

Preporučuje se jesti manje obroke kako se tijelo ne bi dodatno umorilo kada su visoke temperature a evo i prijedloga što bi svaka domaćica poželjela pripremati:

  • Osvježavajuće ljetne salate napravite s rajčicom, paprikom, radičem ili zelenom lisnatom salatom. Možete je upotpuniti pilećim mesom ili tunom, maslinovim uljem i sokom od limuna.
  • Filet orade, oslića ili bilo koje ribe po izboru ispecite u pećnici s puno povrća, poput mrkve, koromača, luka, rajčice, tikvica.
  • Ako niste ljubitelj toplih juha, ljeti možete napraviti gazpacho ili hladnu juhu od krastavaca, zatim hladnu juhu od tikvica ili voća poput lubenice i dinje.

Preporučujemo