Ako se ubrajate u 30 posto ljudi koji povremeno imaju problema s nesanicom ili s buđenjima noću, ovi će jednostavni trikovi riješiti vaš problem neprospavanih noći. Donosimo nekoliko rituala koji će vas umiriti prije odlaska u krevet i pomoći vam da lakše zaspete.

Zalogaj pred spavanje

Punog želuca se sigurno ne spava dobro, no jednako tako ni praznog.

Muči li vas glad pred spavanje, nemojte odabrati tešku hranu, nego radije orašaste plodove, datulje ili pak bananu.

Ti će zalogaji, naime, potaknuti proizvodnju hormona sna melatonina.

Izbjegavajte alkohol

Malo vina ili piva za mnoge je neizostavni dio opuštanja na kraju dana, pa mislimo da ćemo nakon konzumiranja alkoholnih pića lakše zaspati.

Međutim, problem je što se alkohol noću razgrađuje u jetri, a to san čini manje dubokim i nedovoljno obnavljajućim.

S ispijanjem alkoholnih pića bi stoga bilo najbolje prestati nakon 19 sati. Umjesto toga se radije odlučite za bezalkoholno pivo.

Hmelj, naime, skraćuje vrijeme koje nam je potrebno da utonemo u san i poboljšava kvalitetu sna.

Slično djeluju i matičnjak i lavanda, pa i male količine likera s tim sastojcima imaju dobar učinak kad je o spavanju riječ.

Napitak za spavanje

Niste ljubitelj oprobanog recepta koji uključuje vruće mlijeko i med?

U tom slučaju isprobajte bademovo mlijeko u koje ćete dodati vaniliju.

Bademi, baš kao i mlijeko, sadrže triptofan, koji regulira ritam izmjene spavanja i budnih stanja.

Preporučujemo