Naš plan prehrane u tri koraka pomoći će vam da smršavite bez straha od jo-jo efekta

3 koraka do uspjeha

1. Korak: Bjelančevine

Prvi tjedan možete se zasititi laganim jelima bogatim bjelančevinama te izgubiti težinu.

Tabu su mliječni proizvodi, masnoće, kava, alkohol i jela bogata ugljikohidratima, pa čak i voće.

Započnite dan zelenim smoothijem. Poslijepodne i navečer možete uživati u bjelančevinama. Naše zdrave namirnice će dobro će doći kao međuobrok.

2. KORAK: Malo ugljikohidrata

U drugoj fazi, za koju recepte donosimo idući tjedan, pravila su malo blaža. Dopušten je jedan obrok dnevno s malo ugljikohidrata – ali samo ujutro ili popodne.

3. KORAK: Balansiranje

U toj fazi možete opet konzumirati određenu količinu ugljikohidrata, ali ne navečer. Nove prehrambene navike osigurat će vam vitku liniju dulje vrijeme.

Ovaj plan prehrane u tri koraka najbrže će djelovati u kombinaciji s programom fitnessa.

Idealno je vježbati sat vremena dnevno kako biste pokrenuli motor koji sagorijeva kalorije.

Dopuštene namirnice

Voda

Kako bi za vrijeme dijete poboljšali probavu te isplahnuli otrove iz organizma, morate piti puno vode. Nemojte da bude prehladna – i prvu čašu popijte odmah ujutro.

Bademi

Šaka badema dnevno neutralizirat će glad između obroka. Temeljito prožvačite jednu po jednu košticu.

Bademi daju energiju, jačaju živce, a kalcij i magnezij koji sadrže štite kosti.

Tunjevina

Odlična je u salati ili kao međuobrok i bogata je bjelančevinama.

Jedite je jedino ako se u limenci kupa u vlastitom soku. Ako je u ulju, u ovom režimu prehrane je zabranjena.

Brokula

Njezine balastne tvari dugo će vas držati sitima, a i pomaže u topljenju masnoća na trbuhu.

Preporučujemo