Ovo orašasto voće je iznimno zdravo, a svojom nježnom orašastom aromom i bojom uljepšat će svaki kolač, salatu ili juhu. Koji su još razlozi zašto bi ove male sjemenke trebalo uključiti u jelovnik?

Pomažu kod mršavljenja

Na prvu zvuči možda nevjerojatno jer orašasto voće općenito ima puno masnoća.

No ako su te masnoće nezasićene – kao što to jest u pistacijama – i pomažu zdravlju žila i srca, spuštaju loš kolesterol u krvi i pomažu u razgradnji zasićenih te nataloženih masnoća, tada ih svakako ne treba izbjegavati kad pazite na kilograme.

Prepune vitamina

Pistacije sadržavaju vitamin E, B6 i minerale kalij, fosfor, cink i bakar te antioksidanse koji štite od raka, srčanog udara i artritisa.

Pomažu u izgradnji mišića

One su vrijedan izvor proteina te u tom smislu odlična namirnica koja potiče rast i izgradnju mišića, što je posebno važno trudnicama i sportašima.

Za zdravlje očiju

Kao i u mrkvi, i u pistacijama se nalazi karoten koji štiti naš vid.

Orašasto voće s najmanje kalorija

Jedna porcija pistacija (30 g) ima oko 160 kcal.

Za usporedbu, ista porcija oraha ima 195 kcal, badema 176 kcal, a lješnjaka 191 kcal.

Frozen yogurt s pistacijama

  • 500 g jogurta
  • 1 žlica meda
  • ½ žličice ekstrakta vanilije
  • 50 g pistacija

Priprema

  1. Miksajte jogurt i postupno dodajte med i vaniliju.
  2. Kad dobijete kremastu smjesu, stavite je u zamrzivač te je promiješajte svakih 20 minuta dok se smjesa ne zamrzne.
  3. Nasjeckajte pistacije i pospite ih po zamrznutom jogurtu.

Preporučujemo