Rajčice su najukusnije u različitim salatama ili kao dio jednostavnih i brzih jela, poput onih koje ćete pripremiti za neočekivane goste. Bilo da su kuhane, pečene ili s grilla, rajčice su uvijek zdrave i ukusne.

Rajčice imaju visoku hranjivu vrijednost i bogate su antioksidansima. Sadrže kalij, koji sprečava nakupljanje suvišne vode u organizmu, te cink, koji je važan za proizvodnju hormona. Jedan od najvažnijih i najpoznatijih spojeva koje rajčica sadrži je i likopen, snažan antioksidans koji jača imunitet i smanjuje rizik od nastanka tumora.

Ukiseljene rajčice

Rajčice koje vam ostanu možete spremiti za zimnicu. Najčešće se ukiseljuju s paprikom, mrkvom, krastavcima i cvjetačom. Povrće možete odabrati po želji i okusu. Ukiseljene rajčice mogu se poslužiti uz razna jela, a najbolje od svega jest to što vam neće propast.

Umak od rajčice s kremom od sira

  • 300 g zrelih rajčica
  • naribana korica jednog limuna
  • 170 g šećera u prahu
  • 100 g naribanog parmezana
  • 150 g ricotte
  • 200 ml slatkog vrhnja

priprema

  1. Rajčice narežite na kockice, stavite ih u posudu, pospite limunovom koricom i šećerom u prahu te kuhajte 5 do 7 minuta uz stalno miješanje. Protisnite ih kroz sito i ohladite.
  2. U međuvremenu u posudi otopite parmezan s ricottom i malo vrhnja. Ostatak vrhnja čvrsto stucite te pomiješajte s ohlađenom smjesom sireva.
  3. Raspodijelite u manje šalice te preko sira prelijte umak od rajčice. Poslužite uz grissine.

Preporučujemo