Ako ne znate kako i u kojim jelima koristiti rogač, kulinarsku inspiraciju nudi Sanja Bosančić, bio&bio blogerica koju su, zbog njezine novootkrivene ljubavi prema toj mediteranskoj mahuni, poznanici prozvali ambasadoricom za rogač

  • Prah rogača (brašno) odlično je u granoli sa zobenim pahuljicama, bademima i javorovim sirupom.
  • Djeca obožavaju kuglice od kuhane integralne riže, grožđica (namočenih i miksanih) i nasjeckanih lješnjaka uvaljane u prah rogača.
  • Stavite jednu-dvije žlice praha rogača u smjesu za kruh. Kruh će dobiti lijepu smeđu boju i bogatiji okus.
  • Napravite sladoled od zamrznutih banana ili jogurta i praha rogača.
  • Mlijeko od badema, chia sjemenke i prah rogača tri su sastojka za savršeno zdrav i ukusan puding.
  • Miksajte maslac od kikirikija ili badema s prahom rogača i medom te dodajte začine poput cimeta, đumbira, bourbon vanilije ili kardamoma i dobit ćete smjesu za slatke kuglice ili namaz koji se odlično sljubljuje s jabukama, kruškama, narančama…
  • Sve dobrobiti rogača najbrže možete iskoristiti ubacite li žlicu praha u svoj omiljeni smoothie.
  • U smjesi za slatkaste palačinke zamijenite ¼ šalice brašna sa ¼ šalice praha rogača.
  • Dodajte ga u smjesu za pohanje slatkih jela.
  • Oblikujte bezglutenske energetske bombice od nasjeckanog suhog voća, orašastih plodova, kokosova ulja i praha rogača; zasitne su i pune vitamina, minerala i vlakana.
  • Kakao prije spavanja zamijenite napitkom od rogača.
  • Ako imate mahune rogača, ne propustite napraviti domaći liker rogačicu koji će vas „grijati“ za hladnih dana.
  • Namakanjem, kuhanjem i pečenjem mahuna rogača dobit ćete fini sirup koji možete koristiti kao sladilo.

Izvor: Sensaklub.hr

Preporučujemo