Na ovaj pripravak s voćem mnogi zaborave čim završi ljeto, no i u ovo doba godine može biti vaš glavni adut zdravlja i vitalnosti

Smoothie je gusti pripravak, zanimljivih boja i kremaste teksture koji je još početkom 70-ih zaludio svijet. I kod Hrvata postaje popularan napitak i nova prehrambena navika.

No nekako je uvriježeno mišljenje da su smoothieji rezervirani za vruće dane, ali ovi napitci itekako mogu zagrijati organizam te nam dati energiju i kada temperatura padne.

Đumbir, cimet, limun, laneno ulje…, iskoristite ove namirnice za uživanje u brzim, ali zdravim zimskim obrocima.

Evo i savjeta važnih za pripremu:

  • Ne čekajte satima s posluživanjem – smoothie bi bilo dobro konzumirati odmah nakon pripreme.
  • Kada pripremate smoothie, možete koristiti i zamrznuto voće, ali pazite na količinu kockica leda – trebat ćete ih manje.
  • Ako je smoothie gust, razrijedite ga vodom.
  • Okus svakoga smoothieja poboljšavaju začini, koji usto i povećavaju njegovu hranjivost. Pokušajte s đumbirom, cimetom, muškatnim oraščićem ili bučinim ili suncokretovim sjemenkama i vidjet ćete koliko će smoothie dobiti na okusu.
  • Ako želite da smoothie bude iznimno hranjiv ili kao zamjena za obrok, dodajte u njega zobene pahuljice koje su usto dobar dodatni izvor vlakana.

Preporučujemo