Čajevi i napitci od svježeg voća, povrća i začina osvježit će vas i napuniti energijom. Pijte ih malo-pomalo tijekom cijelog dana

Važno je redovito unositi tekućinu u organizam. Znojenjem gubimo otrovne tvari (što je dobro), ali i dragocjenu vodu (što nije dobro) iz tijela, pa je bitno da nadomjestimo taj gubitak.

Malo šećera

Otprilike 1,5 litara vode dnevno preporučena je količina, ali kada nastupe velike vrućine, ta se količina može i udvostručiti.

Naravno da ne morate ovo dosplovno shvatiti pa vagom mjeriti točne količine tekućine koju unesete, no svakako biste trebali imati na umu koliko je tekućina bitna za naš organizam, osobito voda i čajevi te sokovi od svježeg voća i povrća.

Pijenje limunade, sokova ili jako zašećerenih ledenih čajeva, kao i raznih vrsta kave s visokim udjelom šećera, trebalo bi biti iznimka u našim prehrambenim navikama, a ne svakodnevni ritual.

Imajte u vidu da boca od ½ l popularnih gaziranih pića sadrži oko 300 kcal, gotovo kao jedan zdrav obrok od mesa i povrća.

Alternativa

Doma pripremljeni osvježavajući napici, poput ovih koje vam nudimo, s druge su strane izvrsni jer idu u korist zdravih sastojaka – svježih namirnica, a ne šećera.

Osim zaslađivača možete upotrijebiti steviju, med ili, primjerice, sirup od agave.