Nema ništa zdravije i korisnije nego dodati svježe začinsko bilje u razna jela - ne samo da više nećete trebati dodavati sol, nego će i okus jela biti poseban!

Police trgovina sada su prepune svježeg zelenog začinskog bilja. Odaberite vaše omiljene okuse u teglicama te ih obilno koristite u pripremi jela jer će arome začina smanjiti potrebu za dodavanjem soli.

Za početak, isprobajte napraviti domaći maslac sa začinima za zdrav doručak.

Peršin

Prepun je vitamina C, čak i više od limuna, ima puno željeza te mnogo važnih elemenata u tragovima. Slaže se s jelima od mesa, juhama, salatama, namazima…

Medvjeđi luk

Ako u šumi osjetite miris češnjaka, tada u blizini sigurno raste medvjeđi luk. Možete ga i zamrznuti. Narežite ga na trake i spremite u kalup za kockice leda.

Vlasac

Njegova blaga aroma luka slaže se s jelima s jajima, salatama, juhama, umacima i namazima za kruh. Najbolje je rezati ga svježeg jer se tada oslobađaju svježa eterična ulja.

Bosiljak

Listići zamamnog mirisa imaju slatkast, aromatičan, no oštar okus. Slaže se s jelima od mesa, salatama, juhama te u namazima. Uz malo maslinova ulja i pinjola, bosiljak je dio poznatog pesto umaka

Namaz od maslaca sa začinskim biljem

  • 250 g maslaca
  • 1 svežanj miješanog začinskog bilja
  • malo soka od limuna
  • 2 režnja češnjaka

priprema

  1. Maslac izradite s malo soli i papra. Svežanj miješanog začinskog bilja operite, protresite, otrgajte listiće pa zajedno s malo limuna i 2 istisnuta češnjaka izmiksajte.
  2. Pomiješajte maslac i začine, smjesu stavite na prozirnu foliju, zamotajte je i spremite u hladnjak. Kod posluživanja, režite na ploške. U hladnjaku može trajati 1 tjedan.

Preporučujemo