Šećer je nekada imao vrijednost poput zlata, a danas postoji više od 35 njegovih vrsta. Otkrivamo kako ga najbolje iskoristiti u kuhinji

sve je dobro, ali u malim količinama

To pravilo vrijedi i za unos šećera. U prehrani koja se sastoji od 2000 kalorija, šećer treba iznositi oko 200 kalorija ili 15 grama, kako ne bi ugrozio vaše zdravlje.

Postoje namirnice koje sadrže ječmeni, rižin ili kukuruzni slad te druge oblike šećera koji ne stoje na deklaraciji i tako ih bez znanja unosimo u organizam.

jeste li znali?

Kolači i keksi koje čuvate u posudi dulje zadržavaju svježinu ako ih se pohrani s nekoliko kockica šećera?

Najraznovrsnije voće može se pronaći upravo u ljetnom razdoblju, a zasladite li ga jednostavnim preljevom koji ste dobili tako što ste pomiješali šećer i sok od limuna te ga ostavili da odstoji oko pola sata, dobit ćete osvježavajući, ukusni ljetni desert.

na svijetu postoji čak 35 vrsta

Iako se najčešće susrećemo s bijelim kristalnim šećerom, na svijetu postoji čak 35 vrsta šećera.

Među svima njima, bijeli kristalni, koji dolazi iz šećerne trske ili šećerne repe, spada među 10 GMO (genetski modificiranih) namirnica na svijetu.

Proizvodi sa smanjenim udjelom masti često imaju veći udio šećera kako bi se nadomjestio okus. Gotova hrana poput juhe iz vrećice ili umaka može sadržavati šećer.

Od šećera napravite jednostavan sirup ili pak preljev i uživajte u slatkom okusu

Visoke temperature najbolje se podnose uz hladne napitke. Kako se u hladnim pićima, poput ledene kave, šećer teško rastapa, najbolje je da sami napravite sirup.

Šalicu šećera pomiješajte sa šalicom vode. Miješajte tri minute dok se šećer ne rastopi. Ostavite da se u ohladi i čuvajte u hladnjaku.

Preporučujemo