Masti su godinama bile na lošem glasu, a kako se danas čini - potpuno neopravdano!

Jako je važno porijeklo hrane koju jedete, kao i kako su se hranile životinje od kojih dobivate meso, jaja i druge masnoće.

Goveđi odrezak

Ako su goveda na slobodnoj paši odnosno hrane se zelenilom, odrezak će sadržavati još više omega-3 masnih kiselina. Takvo meso ima i više B12 – turbovitamina zaslužnog za krv, energiju i jake živce.

Pazite kakvo meso konzumirate; nabavljajte ga od provjerenih dobavljača.

Kokošja jaja

U masnom žumancu nalaze se lecitin i kolin, elementarni građevni sastojak te ‘popravljač’ stanica. Hrana su za mozak te pospješuju pamćenje, ali i smanjuju upale.

Jaja su najbolji multivitaminski prirodni dodatak jer se u njima nalaze vitamini A, D i B – zaslužni za imunitet, zdrave oči i živce.

Maslac

Osim kolesterola, sadrži i mnoge uljne kiseline te omega-3 masne kiseline. Manje povisuje manoće u krvi od maslinova ili repičinog ulja.

I vaše bi oči odabrale maslac jer on sadrži mnogo vitamina A i retinol, koji jačaju vid.

Masnoća/ulje od kokosa

Masne kiseline koje se u tijelu razgrađuju u tvari koje štite mozak. Prvenstveno mogu štititi od demencije i Alzheimerove bolesti.

Laurinske kiseline djeluju antibakterijski (npr. protiv karijesa). Također je prirodno sredstvo koje odbija krpelje.

Preporučujemo