Povrće poput tikvica izvrstan je izbor i uz meso i uz tjesteninu. Nikada ne jedite bjelančevine i ugljikohidrate u kombinaciji.

Hrana je više od pukog zadovoljavanja gladi. Način kombiniranja namirnica uvelike će odrediti našu zdravstvenu sliku, ali i to koliko smo zadovoljni svojim odrazom u ogledalu.

Stoga, dobro izbalansirajte svakodnevnu prehranu, osobito u glavnom obroku.

Za ručak tako treba jesti bjelančevine životinjskog ili biljnog podrijetla, povrće kao izvor sporih šećera i vlakana te nije dopušteno pojesti desert odmah nakon obroka.

Ako već želite pojesti nešto slatko, učinite to barem dva sata nakon ručka.

Nikada ne jedite bjelančevine i ugljikohidrate u kombinaciji, jer će doći do međusobnog blokiranja aktivnosti više enzima, pa će jedna vrsta namirnice usporiti probavljanje druge.

Evo nekoliko ‘teških’ kombinacija koje treba izbjegavati:

odrezak s krumpirima; meso i kruh, meso i tjestenina (lazanje, špageti s mesom, musaka od krumpira), banana i jogurt; grašak s mesom; bjelančevine prisutne u mlijeku, sirevima i mahunarkama i one prisutne u mesu ne idu zajedno.

Ove prve u grumenima se raspoređuju oko bjelančevina iz mesa, onemogućujući tako pravilnu probavu.

Teške’ su i sljedeće kombinacije: riba na žaru i gorgonzola; hamburger sa sirom; meso ili riba pripremljeni s vrhnjem; svinjske kobasice s lećom; riža i meso.