...održat će vas cijeli život u formi

Savjesnom prehranom i uz dovoljno kretanja skinut ćete višak kilograma bez da se morate odreći uživanja u hrani.

Uravnotežena prehrana znači uravnoteženu tjelesnu težinu.

Odricanje od slatkog promijenit će vaš ukus. Osjećaj gladi i apetit će se normalizirati. Uspjet ćete i možete početi s novim životom.

Kako biste održali postignuto, na redu je nova faza uravnotežene prehrane – uz dovoljno fitnessa.

Dopuštena su dva obroka s ugljikohidratima dnevno. Večerajte onako kao što ste i doručkovali: lagani obrok od bjelančevina – i to prije 19 sati.

Naravno, i dalje se bavite sportom i puno se krećite – i rado ćete se gledati u ogledalu!

Koliko god su ugljikohidrati važni za uravnoteženu prehranu, nemojte ih konzumirati navečer. Radije si priuštite malo više bjelančevina!

Mogućnosti za sport

Aroha trening izdržljivosti, koji oponaša ratni ples Maora, zabavan je i čini dobro vašem tijelu. Idealno bi bilo trenirati tri puta tjedno po sat vremena.

HIIT

Intervalni trening visokog intenziteta preporučuje se tri puta tjedno po 30 minuta.

Primjerice, možete 40 sekundi sprintati, 20 sekundi trčati ili naizmjenično raditi čučnjeve i iskorake. Takvim treningom topi se mnogo tjelesne masnoće.

Preporučujemo