Za sve one koji iz prehrane žele izbaciti namirnice životinjskog podrijetla, postoje dobra rješenja

Kolači, puding ili salata s majonezom – želite li prijeći na vegansku prehranu, ne morate se odreći ovih finih jela.

Za jaja, mlijeko, sir i ostale namirnice životinjskog podrijetla postoje zamjene.

KOD PEČENJA

Mlijeko se u receptima može najlakše zamijeniti raznim vrstama biljnih mlijeka.

Kad zamjenjujete jaja, isprobavajte što vam najviše odgovara – ili ih potpuno izbacite ili umjesto njih dodajte voćni pire, sojino brašno ili prašak za pecivo.

KUHANJE

Želite li izbaciti meso iz prehrane, ali ne želite izgubiti na punoći okusa, pripremite tofu ili sejtan odrezak.

Za panadu pomiješajte sojino brašno s kurkumom (daje prekrasnu žutu boju), začine i vodu.

Ljubitelji tjestenina mogu uz tjesteninu bez jaja pripremiti umak od ljuskica soje te jelo umjesto parmezanom posuti pahuljicama od kvasca.

Kremasta majoneza može se napraviti od sojinog mlijeka i ulja uz dodatak kiseline od ukiseljenih krastavaca.

Bademovo mlijeko ima okus tekućeg marcipana i idealno je za razna peciva.

Zobeno, rižino ili pirovo mlijeko neutralnog je okusa.

Mlijeko od lješnjaka obogatit će puding ili griz orašastom aromom.

Sojino mlijeko uvijek je dobra zamjena za kravlje mlijeko.

Kokosovo mlijeko bogato je masnoćama, ima egzotičnu aromu i uz pomoć učvrščivaća za šlag može se istući u čvrsti šlag.

Preporučujemo