Ovo orašasto voće je iznimno zdravo, a svojom nježnom orašastom aromom i bojom uljepšat će svaki kolač, salatu ili juhu. Koji su još razlozi zašto bi ove male sjemenke trebalo uključiti u jelovnik?

POMAŽU KOD MRŠAVLJENJA

Na prvu zvuči možda nevjerojatno jer orašasto voće općenito ima puno masnoća. No ako su te masnoće nezasićene – kao što to jest u pistacijama – i pomažu zdravlju žila i srca, spuštaju loš kolesterol u krvi i pomažu u razgradnji zasićenih te nataloženih masnoća, tada ih svakako ne treba izbjegavati kad pazite na kilograme.

PREPUNE VITAMINA

Pistacije sadržavaju vitamin E, B6 i minerale kalij, fosfor, cink i bakar te antioksidanse koji štite od raka, srčanog udara i artritisa.

POMAŽU U IZGRADNJI MIŠIĆA

One su vrijedan izvor proteina te u tom smislu odlična namirnica koja potiče rast i izgradnju mišica, što je posebno važno trudnicama i sportašima.

ZA ZDRAVLJE OČIJU

Kao i u mrkvi, i u pistacijama se nalazi karoten koji štiti naš vid.

ORAŠASTO VOĆE S NAJMANJE KALORIJA

Jedna porcija pistacija (30 g) ima oko 160 kcal. Za usporedbu, ista porcija oraha ima 195 kcal, badema 176 kcal, a lješnjaka 191 kcal.

Izvor: Sretna.story.hr

Preporučujemo