Zdrava jela mogu u isto vrijeme biti pravi blagdan za oči i iznimno ukusna

Zdrava prehrana koristi našem tijelu, stoga bismo je trebali prakticirati i kada nismo na dijeti.

Trebali bismo se odreći bijelog šećera, slatkiša, masnih i pohanih jela, kobasica, peciva od bijelog brašna, masnijih komada mesa i konzumiranja alkohola.

Ovih pravila se prije svega trebaju pridržavati dijabetičari. Usprkos izbacivanju brojnih namirnica, dijetna prehrana ne znači neukusna, nejestiva jela.

Savjet za ukusan doručak ili užinu je namaz od svježeg kravljeg cottage sira s jajima. Ovaj sir dolazi iz Engleske i u prijevodu znači ‘sir iz kolibe’, odnosno sa zemlje.

Kod nas je poznat kao zrnati sir.

Cottage sir je lako probavljiv, sadrži vrijedne bjelančevine, malo masti i visoki udio bakterija mliječne kiseline koje pozitivno utječu na naš imunitet.

Djeca vole ovaj sir i savršeno se uklapa u svaku dijetu.

Crvena leća je dobar odabir za dijabetičare jer snižava razinu šećera u krvi te pomaže u skidanju kilograma.

Ona se jednostavno i brzo sprema, ne morate je prije kuhanja namakati i ne uzrokuje nadutost. Crvenom lećom možete oplemeniti svoju juhu, varivo i namaz.

Ova namirnica sadrži visokovrijedne proteine, vlakna te veliki udio B-vitamina.

Zbog visokog udjela željeza i folne kiseline leća poboljšava krvnu sliku te čuva zdravlje želuca i crijeva. Crvena leća može spriječiti zatvor.

Preporučujemo