Brojne studije pokazuju da su osobe koje redovito konzumiraju kvalitetan jutarnji obrok mnogo aktivnije i produktivnije, kako mentalno tako i tjelesno

Neka su istraživanja pokazala kako, unatoč svjesnosti o važnosti doručka za naše zdravlje, gotovo četvrtina populacije uopće ne doručkuje.

Velikom broju osoba je za preskakanje prvog dnevnog obroka najčešća isprika nedostatak vremena.

No takve isprike nemaju nikakvog temelja jer će vam, primjerice, za pripremu kvalitetnog obroka, poput žitarica s visokovrijednim fermentiranim mliječnim proizvodima, i konzumiranje trebati samo 5 minuta.

  • Želite li niskokaloričan jutarnji obrok, odaberite kukuruzne, zobene ili pšenične pahuljice i prelijte ih obranim mlijekom ili fermentiranim mliječnim proizvodima s niskim udjelom mliječne masti.
  • Ako imate potrebu za visokokaloričnim jutarnjim obrokom, odaberite müsli s dodanim komadićima voća, orašastim plodovima i čokoladom te ih prelijte mlijekom ili jogurtom s višim udjelom mliječne masti.
  • Dobar je odabir i integralno pecivo sa sirom ili sirnim namazom, nemasnom šunkom i povrćem po želji.
  • Preporučuje se svakom doručku po želji dodati voće ili svježi voćni sok.

Preporučujemo